HTML

Utolsó kommentek

  • Serrin: Ezen nagyot nevettem. Akárcsak magamat látnám, kb. ezt csináltam volna végig én is. :D (2014.07.24. 13:15) Férfimunka
  • Kukiság: sose értettem minek megy vidékre lakni akinek Pesten van a munkahelye. Ámbátor megjegyzem a bpi t... (2012.03.13. 22:48) Vidékről tömegközlekedni SZAR
  • captpicard: Ennyi esze van egy vidéki autósnak. BKV kétheti bérlet : 6500 Ft Két hétig utazhatott volna abból... (2012.02.19. 08:49) Vidékről tömegközlekedni SZAR
  • levidos: turelmetlenul varom a kovetkezo poszt-ot :) :-w :P (2010.03.30. 20:16) Szomszédok No3
  • inszeminator: Én nem csatlakozom, mert nem szoktam. Tizenhét éve jöttem ide falura, házat vettem, itt dolgozom, ... (2010.03.13. 09:30) Szomszédok No3
  • Utolsó 20

Elhagyni Budapestet

Nehéz döntés elhagyni a nagyvárost, és ismeretlenként egy bérházból falura költözni, sok nehézség, és ismeretlen probléma. Mi döntöttünk .3 éve az északpesti agglomerációs ingázóinak vagyunk hasznomtalan tagjai.

Friss topikok

  • Serrin: Ezen nagyot nevettem. Akárcsak magamat látnám, kb. ezt csináltam volna végig én is. :D (2014.07.24. 13:15) Férfimunka
  • Kukiság: sose értettem minek megy vidékre lakni akinek Pesten van a munkahelye. Ámbátor megjegyzem a bpi t... (2012.03.13. 22:48) Vidékről tömegközlekedni SZAR
  • levidos: turelmetlenul varom a kovetkezo poszt-ot :) :-w :P (2010.03.30. 20:16) Szomszédok No3
  • Mildii: írj még:-) (2010.01.23. 18:14) Megfigyelés alatt
  • Valaki más: ennyi volt? (2009.12.28. 21:33) Szomszédok No2

Linkblog

Vásárlás

2009.11.20. 13:37 :: Bozdurgán

A kiköltözés előtt sok mindent nem gondoltunk végig, pl. nem jutott eszünkbe, hogy vannak a földnek olyan pontjai, ahol gondot jelent este 6után az, ha kenyeret akarunk venni, találtunk ugyan egy boltot, ami este 10-ig nyitva volt, de szerintem ott a csavaros kiflin kívül minden egyéb termék viaszból készült dekoráció lehetett.
További tippjeink szerint elképzelhető, hogy a bolt csak egy titkos bunker előszobája, mert a bejáratát napi 24 órában őrzi néhány titkosügynök, akik melósruhában sörrel és cigivel a kézben vegyülnek a falu lakói között.

Többet ott nem próbálkoztunk, beletelt néhány hétbe, mire feltérképeztük a környéket, és a feltevésből tény lett, a legközelebbi hely ahol enni adnak 6után 8km nettó.

Ez a sajnálatos tény mindenképpen racionalizálta az életünket, minden bevásárlás olyanná változott, mint ha az orosz ostromra készülnénk, mindenből inkább 3 legyen otthon, mint egy sem. A bevásárlások hatására a  kamra hamar megtelt a zsugorban csomagolt tejjel, liszttel, cukorral és pár hét alatt elértük, hogy a kamránk tartalma gyakorlatilag megegyezett a régi kisboltunk árukészletével. Hamar realitássá vált, hogy nem lesz elég hely a legénylakásban még bővel elég helyet adó 80L-es hűtőben, a párom hamar döntött: mennie kell.

Volt néhány erőtlen kísérletem, a megmentésére, hogy hát a szívemhez nőtt, mennyi pezsgőt behűtött nekem zokszó nélkül, voltaképp együtt csajoztunk, igazi harcostárs, jóbarát.

Az érveim a következő vásárlásig tartottak ki, de amikor a 6. pulykacomb már nem fért bele én is beláttam, hogy kell egy nagyobb.
Ez a „kell egy nagyobb” gondolat a falusi ember alapvetése, és terjeszti, ha ellenkezel akkor is belédivódik, nincs menekvés.
Mindenből nagy kell, pl. a szomszédom azért épített 5m-es kaput, hogy beférjen rajta 35 tonnás kamion, ha kell.
Az elmúlt 30 évben még egyszer sem akart bemenni rajta, de a lehetőség megvan, ha jön, befér.

Szólj hozzá!

Címkék: vásárlás hűtő kenyér kapu kisbolt csavaroskifli

A bejegyzés trackback címe:

https://kikoltozes.blog.hu/api/trackback/id/tr671539655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása